اس ام اس عاشقانه جدید
روستای نیمه کار
آفتاب جنوب
سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:, :: 13:5 :: نويسنده : بشیر

اسمس عاشقانه ۹۱
اس ام اس-فا.آی آر

اسمس عاشقانه 91

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

هنوز اون روز فراموشم نمیشه / که با دست قشنگت روی شیشه
کشیدی عکس قلبی و نوشتی / واسه امروز و فردا و همیشه

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

دریا به سرش زده، پری می‌رقصد / ناهید کنار مشتری می‌رقصد
بانو تو مگر چه کرده‌ای با عالم / با عشق تو، رود بندری می‌رقصد
(جلیل صفر بیگی)

 

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

بگو تمام تو مال من است
دلم میخواهد حسادت کنم به خودم… 

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

آمدی هشت مرا در گرو نه کردی / مثل یک غده فقط غصه ترشح کردی
مثل یک صاعقه در جنگل آرام دلم / ناگهان آمدی و جلب توجه کردی

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

بهتـــرین
اتفـــاق زنــدگــی مـــــــــن
هستــــی
حتــــــی
اگـــــــر نیفتــــــــی…

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

هر چه زدم بی تو دلم وا نشد / جز تو کسی باب دل ما نشد
هرچه پرستو شدم و پر زدم / همسفری مثل تو پیدا نشد

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

با من غریبگی نکن
با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار
من مات تصویر توام

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

قاب عکستو زدم جای ساعت، از اون موقع به بعد شدی تموم لحظه هام

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

*۱۴۴*OK#I LOVE YOU
ازطرف کسی که شگفت انگیز دوست داره

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

گر زنی تیغ، زنم بوسه به دستت که بزن
نیست مرد ره عشق آن که مزن می‌گوید

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

خاطرم نیست که تو از بارانی یا که از نسل نسیم
هرچه هستی گذرا نیست هوایت، بویت…
فقط آهسته بگو با دلم می مانی؟

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

حتم دارم که تویی آن شبح آینه پوش
عاشقی جرم قشنگیست، به انکار مکوش

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

من از طرح نگاهت، امید مبهمی دارم
نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند. قاب عکس توست اما شیشه ی عمر من است

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

همین که دیدمت چون سرو آزاد / دلم در دام چشمان تو افتاد
پس از آن سمت کوهستان دویدم / گرفتم تیشه را از دست فرهاد

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

دوست دارمت ، مثل دانه ای که نور را ، مثل مزرعه ای که باد را ، مثل قایقی که موج را ، یا پرنده ای که اوج را ، دوست دارمت…

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

تنها چیزی که در این دنیا به توافق نیازی ندارد دوست داشتن است…
چه بخوای چه نخوای دوست دارم.

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

گل نیست چنین سرکش و رعنا که تویی / مه نیست بدین گونه فریبا که تویی / غم بر سر غم ریخته، آنجا که منم / دل بر سر دل ریخته، آنجا که تویی

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

این ساحل خسته را تو پیدا کردی / این موج نشسته را تو برپا کردی
من خاموش و خسته، خفته بودم ای یار / مرداب دل مرا تو دریا کردی

 

 

 

 

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی مکث کنی!

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

به عشق در نگاه اول اعتقاد داری، یا اینکه لازمه یه بار دیگه از جلوت رد بشم؟

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی / دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

وقتی که از دوری تو تموم میشه تحملم / داد میزنم توی دلم خیلی دوستت دارم گلم

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

آن را که جفاجوست نمی باید خواست / سنگین دل و بد خوست نمی باید خواست
مارا ز تو غیر از توتمنایی نیست / از دوست به جز دوست نمی باید خواست

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

اگر چه روز من و روزگار می گذرد
دلم خوش است که با یاد یار می گذرد
چقدر خاطره انگیز و شاد و رویایی است
قطار عمر که در انتظار می گذرد

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

گاه گاهی بیادت غزلی میخوانم /  تا نگوئی که دلم غافل از آن عهد و وفاست / ماه رویان همه گر با دل من خوب شوند / خوب من! با همه خوبان حساب تو جداست

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

در خواب، چراغ تا سحر دستم بود / در خواب، کلید هر چه در، دستم بود
زیباتر از این خواب ندیدم خوابی / بیدار شدم، دست تو در دستم بود

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

به همون اندازه که ماهى دوس نداره برسه به خشکى، دوست دارم.

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

۲۰ سال ،۲۰ روز ، ۲۰ بوسه ، ۲۰ شاخه گل ، برای تو که بیستی، افسوس که پیشم نیستی

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

ای خوش آن لحظه ی دیدار که ما یار شدیم / به صفای دل هم سخت گرفتار شدیم.

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

اگه گفتی Love is Your Face یعنی چی؟ یعنی جمالتو عشقه!

 

 

 

اسمس عاشقانه ۹۱

همه میگن عشق یعنی دوست داشتن، اما من میگم:
عشق یعنی عزیزی مثل تو داشتن. 


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت0:05---12 خرداد 1391
سلام اين پيام امروز تو وبلاگم اومد....بخونش مال من نيست....منم بهش عمل كردم تورو به امام زمان بخونش....دختري از خوزستانم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند شبي حضرت زينب اومد به خوابم آب در گلويم ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به 20 نفر بگم....اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداشت كارشو از دست داد...مردي اعتقادداشت 20 ميليون به دست آورد..به دست كسه ديگري رسيد عمل نكرد پسرشو از دست داد....اگه به حضرت زينب اعتقا داري اين پيامو براي 20 نفر بفرست 20روز ديگه منتظر معجزه باش
چرا اس ام اس سرکاری میفرستی قدیمی شده /ما بچه نیستیم که گول بخوریم آبجی


نیما
ساعت13:45---2 خرداد 1391
وبلاگ خیلی قشنگی داری

ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 7278
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین

دريافت كد در بهاربيست



FreeCod Fall Hafez

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت